המלחמה הקפיצה את מחירי הירקות והפירות והרווח הנקי של ביכורי השדה זינק
החברה, שמוכרת פירות וירקות לבתי מלון, מסעדות וקמעונאים, הגדילה משמעותית את פעילותה וסיכמה את הרבעון הראשון של 2024 עם רווח נקי של 14.3 מיליון שקל - עלייה של 64.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
זינוק במחירי המכירה של פירות וירקות, בעקבות מחסור בעובדים בחקלאות מאז פרוץ המלחמה, הקפיץ את המכירות והרווח הנקי של ביכורי השדה שבשליטת האחים אילן וששי שבע.
פעילות הליבה של ביכורי השדה היא מכירה סיטונאית של ירקות ופירות לרשתות בתי מלון, מסעדות וקמעונאים ובראשם רשת קרפור.
החברה גלגלה חלק מההתייקרות לצרכן והגדילה משמעותית את פעילותה כך שסיכמה את הרבעון הראשון של 2024 עם זינוק של 64.5% ברווח הנקי שהסתכם ב-14.3 מיליון שקל.
ביכורי השדה הרחיבה ברבעון החולף את פעילותה בעקבות הסכם שחתמה בדצמבר האחרון עם רשת מחסני השוק המונה 67 סניפים, לאספקת ירקות ופירות בהיקף שנתי המוערך בכ-240 מיליון שקל. בנוסף, מפעילה החברה את רשת שוק העיר המונה 15 סניפים וכן פעילות אשראי חוץ בנקאי.
מכירות הקבוצה צמחו ברבעון ב-27.2% ל-537.2 מיליון שקל. זאת בעיקר בעקבות עלייה במכירות זרוע סיטונאות המזון, שצמחה ב-34.7% ל-400.6 מיליון שקל.