קמפיין נושא פירות

ב'אוצר הארץ' פתחו בקמפיין מוצדק מאין כמוהו, שהוא גם צעד נוסף לחיזוק הריבונות הישראלית: קריאה לרכוש תוצרת חקלאית יהודית ולא לפרנס את אויבינו, שזוכים ליצוא מוגבר למדינת ישראל בשנת השמיטה

אנו נמצאים בפתחה של שנת שמיטה, שבה אנו מצווים על שביתת הארץ. ההיגיון במצווה זו הוא פשוט. בדומה למצוות שמירת השבת, שלפיה ביום השביעי עלינו לנוח ולהתעסק עד כמה שאפשר בענייני רוח, גם האדמה, ובעיקר הבעלים שלה, צריכים מנוחה אחת לשבע שנים. מנוחה זו מטרתה אחת, והיא התמקדות. התמקדות בחיזוק עולם הרוח של כל יהודי ויהודי באשר הוא, בחיזוק האדמה דרך השבתתה, ובעיקר בחיזוק האמונה שלפיה גם אם לא זורעים ומעבדים את האדמה שנה אחת, לא מאבדים פרוטה מרווחי היבול.

לאחרונה, ארגון 'אוצר הארץ', המבקש לשמור את השמיטה בצורה המהודרת דרך אכילת פירות וירקות הקדושים בקדושת שביעית, חרת על דגלו את קידום העבודה העברית־ישראלית והעלאתה על נס. הארגון יצא בקמפיין הקורא לחזק את החקלאות הישראלית ולפעול למענה לקראת שנת השמיטה. הקמפיין יצא לדרך בגלל המציאות הבלתי נתפסת שבה ערביי ישראל, יהודה, שומרון ועזה נלחמים בנו, ומנגד בשנת השמיטה מדינת ישראל מגדילה את היבוא מהם בעשרות אחוזים. מדובר בקמפיין חשוב ביותר אשר מבקש להוקיר ולו במעט את חקלאי ישראל אשר זורעים בדמעה, כך שבסופו של יום הם יקצרו ברינה ותגדל אצלם המוטיבציה להמשיך ולגדל תוצרת ישראלית. אנחנו כישראלים ויהודים אוהבי הארץ צריכים לתמוך באוצר הארץ ובחקלאות הישראלית ולמחות על סכומי העתק המועברים לערבים בתקופה הזאת.