עסקים עוברים לאונליין: המשתלה שלומדת להצמיח שורשים דיגיטליים
לאחר שבחרנו 100 עסקים שזכו לליווי צמוד והטמעת כלים דיגיטליים בעסק – יצאנו ללוות מקרוב את סיפורם של שמונה מהם.
השבוע: היועץ האסטרטגי אבי זיתן מלמד את משתלת הרא"ה מעמק חפר איך להיחשף לקהל לקוחות חדש, שצמא לירוק בעיניים ולירקות אורגניים שגדלים במשתלה. צפו
תקופת הקורונה היא שעתם היפה של העציצים, הפרחים וצמחי התבלין. עם פרוץ הנגיף, ובייחוד בעקבות הסגר הראשון בחודש מרץ, רבים גילו את נפלאות הגינון הביתי ואת השפעות הסביבה הירוקה על בריאות הנפש.
בתקופה שבה הביקוש לשתילים, פרחים וצמחים נוסק, בתי עסק בתחום הגינון והחקלאות יכולים להמציא את עצמם מחדש, ולהגדיל את קהל הלקוחות, בייחוד אלו שנדבקו בחיידק הגינון. אחד מהם היא משתלת הרא"ה שבעמק חפר. המשתלה קיימת למעלה מעשור והיא מנהלת שלוש מחלקות - מחלקת גינון למכירת עציצים, צמחים ופרחים, מחלקת גידול פירות וירקות ללא ריסוס, וסיורי קטיף פירות חווייתיים.
פירות
Image by Free-Photos from Pixabay