ענקית החקלאות פושטת רגל: חובות בסך מאות מיליונים

Trinitas Farming מבקשת הלוואה של 30 מיליון דולר בבית המשפט לפשיטת רגל. ה-Sun גם דיווח ש-Dinuba Ranch, Tule River Ranch, Porterville, Adobe Ranch וג'פרי Ranch הגישו כולן בקשה לפשיטת רגל

ה-Sun אמר כי Trinitas Partners מפעילה את העסק והחלה לרכוש חוות שקדים ברחבי העמק המרכזי ב-2015; כעת היא מפעילה 17 חוות וכמעט 8,000 דונם. מגדלת השקדים דיווחה כי ציינה בהגשת עלויות אשראי גבוהות ומחירי שקדים נמוכים. הסאן דיווחה גם כי החברה אמרה כי אסטרטגיית ההשקעה שלה במטעים צעירים יותר הובילה לייצור נמוך יותר ולהכנסות נמוכות יותר.

Trinitas Farming מבקשת הלוואה של 30 מיליון דולר בבית המשפט לפשיטת רגל. ה-Sun גם דיווח ש-Dinuba Ranch, Tule River Ranch, Porterville, Adobe Ranch וג'פרי Ranch הגישו כולן בקשה לפשיטת רגל.

על פי הדיווח, Rabo Ag הציעה לטריניטס Farming הלוואה של 130 מיליון דולר בנובמבר 2022, הכוללת הלוואות משיכה של 31 מיליון דולר. החברה חייבת גם ל-20 נושים לא מובטחים 26.6 מיליון דולר, מתוכם היא חייבת ל-The Almond Co. 9.2 מיליון דולר, ול-The Harvesting Group יש תביעת חוב של 4.9 מיליון דולר, לפי הדו"ח של The Sun.