להעדיף תוצרת הארץ בקורונה?

רמי לוי: "מי שעוזר לחקלאי זה הצרכן"

"אם רוצים שיהיו פה מקומות עבודה, צריך שתהיה פה תעשייה", טענה נעמה קאופמן פסי, מ"מ מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה בכנס "אסטרטגיית יציאה" של ידיעות אחרונות ו-ynet. רמי לוי: "אנחנו מעדיפים תוצרת כחול לבן, אבל בסוף צריך שהצרכן יוכל לקנות את המוצרים". חקלאי: "אם עושים תחרות - שתהיה הוגנת"

"העדפת תוצרת הארץ היא אסטרטגיה לאומית, ולא רק של מדינת ישראל אלא של מדינות רבות. יש לה תרומה לתוצר הלאומי ולתעסוקה. אם רוצים שיהיו פה מקומות עבודה, צריך שתהיה פה תעשייה", כך אמרה הבוקר (ראשון) נעמה קאופמן פסי, משנה ומ"מ מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, בכנס הווירטואלי "אסטרטגיית יציאה" של ידיעות אחרונות ו-ynet.

"אנחנו מעדיפים תוצרת כחול לבן", טען רמי לוי, הבעלים של רמי לוי שיווק השקמה, "אבל בסוף צריך שהצרכן יוכל לקנות את המוצרים. שמן זית אפשר לייבא ולמכור לצרכן ב-15 שקל בעוד שתוצרת הארץ נמכרת ב-30 שקל. המדינה צריכה לעזור לחקלאי - לתת לו מים בחינם, לסייע לו בעלות הגידול - כדי שגם השמן זית שלו יעלה 15 שקל. היום מי שעוזר לחקלאי זה הצרכן".

 

שיווק פירות וירקות

שיווק פירות וירקות
Image by Pexels from Pixabay