יעל שביט בעלת משרד 'תקשורות' תייחצן את ארגון מגדלי הפירות

על רקע המצב הקשה בו מתקיים ייבוא פרוע של פירות וירקות מחוץ לארץ, ללא כל הצדקה וגורם לפגיעה חמורה בכיסם של 'חקלאי ישראל' וההתמודדות ההסברתית הנדרשת בדחיפות וביעילות בענף, הודיע אתמול (שני, כ"ט בתשרי התש"פ) מועצת ארגון מגדלי הפירות בישראל, כי בחרה במשרד 'תקשורות' בבעלות הגב' יעל שביט, לטיפול בתחום יחסי הציבור והאסטרטגיה של ארגון מגדלי הפירות בישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה' ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מנכל ארגון מגדלי הפירות בישראל, מר ירון בלחסן, שנכנס לתפקידו לפני רק כ-6 חודשים, אמר, כי; "על הארגון לקדם מאבק בנושא זה, כמו גם בתחום פערי התיווך, מאבק כולל על קיומה של חקלאות כ-ערך ולטובת ייצור מזון עצמי בישראל".

בלחסן, הוסיף; כי משרד יחסי הציבור 'תקשורות' הוותיק, נבחר בשל ניסיונו הרב בטיפול בארגונים משברים ומאבקים בענף החקלאות לאורך יותר מ-20 שנה ובעצם היותו נטוע בלב האזורים החקלאיים ובשל הבנתו של המשרד במכלול הנושאים הקשורים בענף.

█ ארגון מגדלי הפירות בישראל

כידוע, ארגון מגדלי הפירות בישראל, הינו ארגון וולנטרי עצמאי הפועל כאגודה שיתופית. הארגון, נוסד בשנת 1936 על ידי המגדלים, בכדי לייצגם במגוון תחומים בהם עוסק הענף.

בישראל, ישנם למעלה 5,000 מגדלים, המעבדים 360 אלף דונם של מטעים לסוגיהם, המניבים מעל 600 אלף טון, של 'פרי' בשנה ומספקים מגוון גדול של פרי איכותי ובריא לשווקי ישראל וכן ל'ייצוּא'.

איכות הפרי הישראלי, נחשב לגבוה ביותר ומבוּקש בכל השווקים העולם.

█ משרד 'תקשורות'

משרד 'תקשורות' לייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, נוסד לפני 28 שנים, בבעלות הגב' יעל שביט, שהינה גם מרצה לתקשורת וענייני חברה בארגון רוטרי, הפועל למען הקהילה בתחומים חברתיים שונים. הגב' יעל שביט, זוכה להערכה גבוהה על תוצאות עבודותיה.

'תקשורות' ברזוּמה שלו, מייצג ארגונים חקלאיים, מרכזי מחקר ופיתוח, תעשיות היי טק, מפעלים, מלונות, כפרי נופש, מסעדות ועוד.

בין לקוחות המשרד, נמנים בין היתר; גני התעשייה של מר סטף ורטהימר, מועצה אזורית הערבה התיכונה, איגוד ערים כינרת, "מעוף" – הסוכנות לעסקים קטנים בינוניים של משרד הכלכלהמועצת הדבש, החברה לפיתוח הגליל (מפעלי קיבוצי הגליל העליון), תיירות עין גב, הגושרים מלון בטבע, מחקר ופיתוח ערבה תיכונה וצפונית, מחקר ופיתוח צפון.

משרד 'תקשורות' זכה בפרס בתחרות ה"אריה השואג" מטעם איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל לשנת 2016 על פרויקט 'רכבת העמק' של חברת נתיבי ישראל.

ירון בלחסן

ירון בלחסן
צילום ארגון מגדלי הפירות