יודע חקלאי פיקח: האם החיבור בין החקלאי ללקוחות יישאר גם אחרי המשבר?
אחת התופעות החיוביות של המשבר היא הקשר הישיר שנוצר בין החקלאים, שנתקעו עם סחורה, לבין לקוחות הקצה שהחליטו לעזור להם ורכשו את תוצרתם
את פרצופם היפה של הישראלים גילינו בתקופת הקורונה גם בפייסבוק. אופק לוי, גנן במקצועו, נתקל יום אחד במודעה של חקלאי שנתקע עם סחורה בגלל המשבר והחליט לשתף אותה אצלו בעמוד כדי לעזור לו. אולם מיד בשבוע הראשון של הסגר הוא הבין שיש המון חקלאים ויצרנים שנתקעו עם סחורה שתלך לפח, והחליט לעשות מעשה. לעמוד "שוקו - שוק חקלאים נפגעי קורונה", היו כבר בשבוע הראשון לפתיחתו כמעט 16 אלף עוקבים.
אופק לוי
(צילום: פרטי)