הכירו את סיטונאית הפירות והירקות שמקימה רשת קמעונאות משל עצמה

חברת הפירות והירקות עטרה נכנסת למכירה קמעונאית ומתכננת להקים רשת עם עשרות חנויות • מחזור המכירות של החברה מוערך כיום בכ-150 מיליון שקל

הקורונה נתנה זריקת מרץ לרשתות המזון וסיטונאית הפירות והירקות עטרה נכנסת למכירה קמעונאית. ל"גלובס" נודע כי חברת הפירות והירקות שבבעלות משפחת עטר פתחה בשבוע האחרון חנות ראשונה סמוך למתחם G בכפר סבא, והיא נערכת לפתיחה של עשרות חנויות בשנים הקרובות, כשבתור התחלה בכוונתה לפתוח במהלך השנה הבאה ארבע חנויות נוספות.

החנות הראשונה מתפרשת על שטח של 320 מ"ר ובפתיחתה הושקעו כמיליון שקל. בנוסף לירקות ופירות, בחנות יימכרו בחנות גם כלי בית של סולתם, רטבים, ומגוון מצומצם של גבינות מיוחדות. "הרעיון הוא להביא בשורה של טריות מוצרים ופנייה לקהל שרוצה חנויות מתמחות כמו קצביה או מאפיה", אומר עופר עטר ל"גלובס".

סניף עטרה הראשון

סניף עטרה הראשון,
צילום: צחי קיבנשטיין