הזמנת ירקות מהחקלאי

נמאס לכם מהסחורה ברשתות השיווק ההמוניות? הכירו את הטרנד: הזמנת ירקות ישירות מהחקלאי

אתם תשמחו, בעלי האחזקות ברשתות השיווק – פחות, אבל הוא מגיע: השירות החדש שכובש את ישראל. לא רק בגלל התמיכה הישירה בחקלאות הישראלית, הכירו את השירות עבור משלוחי פירות וירקות מהחקלאי, השירות המפתיע שחודר לשוק הישראלי הנלהב וקצת מאיים על הסופרים הענקים שהתרגלו כבר מזמן לזה שאת כל הקניות אנו עושים דרכם.
אז למה השירות הזה, הפשוט והחכם, קורה דווקא עכשיו? מה כל כך סוחף בו? ולמה הישראלים שכבר השתכנעו לא מפסיקים להזמין פירות וירקות מחקלאי לצרכן?
 על כך ועוד - בכתבה.

הירקות מהחקלאי המיתולוגי – אצלכם בדלת, עוד היום

אם בעבר זכו רק מעטים מביננו לטעום את טעמן של הירקות מהשדות בזמן קצר מעת לקיטתם, אלה מאתנו עם הדודים בקיבוץ או הסבתא מהמושב הדרומי, הרי שהמהפכה הטכנולוגית שגורמת לנגישות ולאספקה חכמה יותר בכל תחומי החיים, לא פסחה על השדות החקלאיים הירוקים, ועמה, הבשורה. אכן, שירות חדש מגיע מעולם החקלאות, והוא, נעים להכיר, אספקת ירקות ופירות טריים ואיכותיים מן החקלאי אליכם, עד הבית, כשהשירות החדש מצטייד כמובן בשירותי הטכנולוגיה.
נוכל להזמין את הפירות והירקות מן החקלאי באתר בעל ממשק נח ושירותי שיחבר ביננו לבין החקלאי כשהטכנולוגיה מעניקה לנו גם את האפשרות לשירות עם תשלום מאובטח ובטוח עבורנו.

אספקה ישירה מהחקלאי

אספקה ישירה מהחקלאי
Image by PublicDomainArchive from Pixabay