ביקור ארגון מגדלי הפירות בבית הנשיא

הזמנה מרגשת לבית הנשיא ציפתה לנו בט"ו בשבט, חג האילנות, מכבוד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל.

הגענו למשכן, משלחת חקלאים וחקלאיות מרחבי הארץ, מכל קצוות החברה, וותיקים לצד צעירים- דור שני ושלישי למשפחות חקלאים ונציגי 'ארגון מגדלי הפירות בישראל'. המפגש הידידותי והחם, כלל שיח פורה עם הנשיא ורעייתו, על האתגרים הרבים בענף, חשיבות השמירה על ערכי החקלאות וההתיישבות העובדת, למען עתיד ענף החקלאות ושמירה על ביטחון תזונתי לתושבי מדינת ישראל.

החקלאים הציגו מגוון עשיר במיוחד של פירות הארץ- בננות, תפוחים, אגס אסיאני, אבוקדו, אגסים, אפרסמון, סברס, אננס, פיטאיה, פירות יער, שקדים, אגוזים, זיתים, תמרים, קיווי, פירות אקזוטיים מיוחדים ועוד, סיפרו על אהבתם למקצוע וכן סיפרו על ההיסטוריה המשפחתית והחקלאית.

כבוד הנשיא הביע את הערכתו הרבה לחקלאים וציין: "ט״ו בשבט הוא חג המסמל משהו עמוק בלאומיות הישראלית שלנו ובתחיית העם בארצו. ראש השנה לאילנות, הוא שיקוף של נשמת אפה של האומה, של החיבור לארץ, לאדמה, לקרקע; של האמונה והתקווה, שמה שהקדשנו לו ושהשקענו בו את כל כולנו, ייתן פרי. לא ניתן לדמיין את מדינת ישראל בלי חקלאות מתקדמת ושורשית, שיודעת להצעיד אותנו למחוזות חדשים, ובה בעת להנגיש את תנובת הארץ לכלל הציבור".

אנו מודים על ההזמנה לכבוד הנשיא ולרעייתו מיכל הנהדרת, ששורשיה בכפר ביל"ו, ולצוות בית הנשיא היקרים על האירוח החשוב והמרגש.    

אם חקלאות כאן- מולדת כאן!

נשיא המדינה ורעיתו אירחו את ארגון מגדלי הפירות

נשיא המדינה ורעיתו אירחו את ארגון מגדלי הפירות
צילום: ששון טירם