באזז כחול לבן: קבוצות הפייסבוק שעוזרות לחקלאים שורפות את הרשת

קבוצות הפייסבוק "מצב קורונה - עוזרים לעסקים כחול לבן" ו-"Shooco - שוק חקלאים נפגעי קורונה" מנסות לסייע לחקלאים לשרוד את המשבר • מי האנשים שמאחורי המיזמים האלה, ומה מניע אותם?

יותר מ-31 אלף חברים בשתי קבוצות פייסבוק שקמו לפני שבועיים-שלושה, בקצב שגדל וצומח מדי יום, מלמדים על השפעות הלוואי החיוביות של משבר קורונה - הדדיות והרצון לסייע לעסקים מקומיים, בדגש על חקלאים, סיוע שנעשה דרך מיזמים שהקימו אזרחים טובים שמצאו לעצמם עיסוק בהתנדבות אחרי שהעסק שלהם הושבת.

שוק חקלאים נפגעי קורונה